tuvalisa

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Dejting - ett extrajobb?

Av tuvalisa - 4 maj 2010 20:52

Jag har lagt in min profil på en dejtingsite för några dagar sedan. Oj, vad mycket brev jag får! Det blir nästan som ett extrajobb att sitta och gå igenom alla och kolla profiler över vilka som kan vara intressanta. Dessutom känns det lite knepigt eftersom jag ibland faktiskt dejtar U. Jag får ta en rejäl funderare över vad jag vill....U:s och mitt förhållande är inte lätt främst med tanke på att han bor i Skåne för att  hans barn som han har varannan vecka bor där och jag bor i Stockholm med min dotter som har sin pappa här.....vi kommer inte kunna flytta ihop i alla fall under många år eftersom barnen är ganska små.....funkar det att ha ett särboförhållande så länge? Det tål att tänka på, men å andra sidan så är det lite tjusning i att få längta och ha underbara guldkantade möten lite då och då..... 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tuvalisa - 12 maj 2010 18:01

Jag börjar tycka att det känns lite kravfullt att blogga och kommer därför att ta en paus. Jag vill att det ska kännas roligt och inte som ett extrajobb! Återkommer när lusten kommer igen. Ha det så bra så länge! Kram, kram!   ...

Av tuvalisa - 10 maj 2010 19:59

I morgon kommer U upp och stannar bara till onsdag förmiddag. Vi går ut och äter middag på tisdag kväll sedan blir det en natt tillsammans innan vi måste skiljas åt igen. Därefter tar det två veckor tills vi ses. Hur står jag ut egentligen? På något ...

Av tuvalisa - 9 maj 2010 18:14


Nu har jag också sett Avatar, bättre sent än aldrig! Såg den i 3D, ser himla fånigt ut när alla i salongen sitter med sina svarta "solglasögon" i bästa popstjärnestil! Större delen av filmen är en datoranimation. Skådespelarprestationer har blivit un...

Av tuvalisa - 8 maj 2010 17:30

Nu har jag träffat en kille från Uppsala över en kopp kaffe. Det var inte trevligt!  Usch vad jobbigt det är när man efter en minut på dejten känner att det här går inte, ta mig härifrån....samtidigt som man vet att killen har rest från Uppsala för a...

Av tuvalisa - 8 maj 2010 08:52


Kärleken är inte blind, den är klarsynt, det är begäret som är blint! Vad tror ni om det? En klok väninna till mig upplyste mig om detta! Om så är fallet så är det kanske mest begär jag oftast lider av.....det låter inte lika bra som KÄRLEKEN m...

Ovido - Quiz & Flashcards